Praktijkreglement

Behandelnota’s

Direct na afloop van een behandeling krijgt u een origineel en een kopie van de nota. Het origineel kunt u indienen bij uw verzekering, zodat deze het deel wat u vergoedt krijgt aan u kan uitbetalen.

De kopie nota is bestemd voor uw eigen administratie.

Alle nota’s zullen door middel van automatische incasso door u aan ons betaald worden.

Afspraken

Afspraken maken, annuleren en/of verzetten kan telefonisch of mondeling aan de balie in de praktijk.  Een afspraak afzeggen kan eventueel ook per mail.

Gemaakte afspraken, die niet uiterlijk 24 uur van te voren zijn afgezegd, kunnen in rekening worden gebracht.

Pijnklachten
Indien u een pijnklacht heeft, kunt u contact opnemen met de praktijk. Indien mogelijk, kan u dan dezelfde dag nog ingepland worden voor een consult. Dan kan beoordeeld worden of er een vervolgafspraak moet worden gemaakt, of dat de klacht direct kan worden verholpen. Buiten praktijkuren kunt u contact met de centrale tandartsendienst opnemen. Zie contact.

Spoedgevallen
Bent u of is uw kind gevallen op de voortanden neemt u dan direct contact op met de praktijk of de tandartscentrale. Vraag om advies en kom, indien gewenst, zo snel mogelijk naar de praktijk.

Medische gegevens
Wij verzoeken u ons steeds te informeren omtrent uw medische situatie, zoals zwangerschap, medicijngebruik, hart- en vaatziektes, infecties etc., dit is zowel in uw belang als het onze.